Vandaag nog uw eigen facilitair platform online? Ervaar het gemak van onze gebruiksvriendelijke applicatie. 

  • Tridoo Services voor Vastgoed

Voor de huurder 

Laat uw klanten of huurders zelf de storing of het reparatieverzoek van het gehuurde object of gemeenschappelijke ruimte melden. Op deze wijze blijft de melder op de hoogte van de voortgang, maar ziet in het geval van gemeenschappelijke ruimtes ook welke meldingen al door mede huurders zijn gedaan. Dit voorkomt dubbele meldingen en overbodig telefoonverkeer.

Eventueel geplande werkzaamheden die in het kader van onderhoud worden uitgevoerd zijn desgewenst ook in te zien door de huurders.   

U bepaalt natuurlijk zelf per klant of huurder de autorisatie en daarmee wat zij wel - en niet kunnen melden. 

Voordelen:

  • Één locatie voor het melden van storingen
  • Wordt geinformeerd over storingen in algemene ruimtes
  • Geen onnodig telefoonverkeer
  • 24/7 inzage in status van uw meldingen
  • Inzage in gepland onderhoud

 

Meld u nu aan bij Tridoo Services

Aanmelden is gratis en geheel vrijblijvend. U kunt het aanmeldproces ook op een later moment voltooien wanneer het u uitkomt. Vul uw naam en e-mailadres in en klik op "Meld u nu aan".

U ontvangt van ons een e-mail met een link die u stap-voor-stap door het aanmeldproces zal leiden. Als de aanmelding is afgerond kunt u direct starten