Hoe werkt het?
U maakt gebruik van ons online meldsysteem waarin u zelf uw gegevens beheert. Na het vullen van uw locatie- en leveranciers gegevens kunt u beginnen met het melden van storingen*. Uw storing wordt automatisch aangeboden door middel van een e-mailbericht bij de leverancier. De leverancier kan vervolgens uw opdrachtverzoek door middel van een bijgesloten link accepteren en inplannen. Dit ziet u dan ook direct terug in de voortgangsstatus in het meldingenoverzicht. Zo bent u altijd direct op de hoogte van de status van uw melding(en). Wanneer er geen of te laat gehoor wordt gegeven aan uw opdracht kunt u direct de noodzakelijke stappen nemen.
Ons platform is responsief gebouwd, d.w.z. dat onze applicatie zich op elk gewenst apparaat; mobiel, tablet, laptop, of PC automatisch aanpast voor uw gebruiksgemak.
* U kunt uw gegevensbestanden ook laten importeren in de Tridoo Applicatie. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
Persoonlijk dashboard
U kunt uw persoonlijk dashboard samenstellen uit de vele beschikbare functies. Zo bepaalt u zelf hoe de applicatie er uit ziet. Laat uw collega's bijvoorbeeld zelf in de applicatie storingen melden, de voortgang bewaken en analyses bekijken. Indien u even geen tijd hebt om de meldingen zelf in te voeren is het team van Tridoo Services 24/7 voor u bereikbaar om deze taak van u over te nemen. Zo werkt u binnen uw organisatie vlekkeloos samen en heeft u altijd een extra helpende hand beschikbaar.