Vandaag nog uw eigen facilitair platform online? Ervaar het gemak van onze gebruiksvriendelijke applicatie. 

  • Tridoo Services voor Retail

Voor de vestiging

Hoe vaak krijgt u een terugkoppeling als u een storing meldt bij uw facilitaire afdeling? Het komt maar al te vaak voor dat gemelde storingen worden opgepakt vanuit een centrale afdeling, maar communicatie met de vestiging wordt “vergeten”.

Vaak leidt dit tot extra telefoontjes vanuit de vestigingen om de status na te vragen.

Tridoo biedt een oplossing zodat alle spelers in het facilitair proces toegang hebben tot dezelfde informatie. Medewerkers op een vestiging zijn dagelijks met hele andere zaken bezig dan met storingen, waarvoor wij voor deze groep maatwerk functies hebben ontwikkeld. Zo kunnen zij zelf eenvoudig storingen melden en de voortgang bewaken op het moment dat het hen uit komt!

Voordelen:

  • Éen centraal punt voor melden van uw storingen
  • 24/7 inzage in status
  • Beheersing van uw kosten
  • Inzage in gepland onderhoud

 

Meld u nu aan bij Tridoo Services

Aanmelden is gratis en geheel vrijblijvend. U kunt het aanmeldproces ook op een later moment voltooien wanneer het u uitkomt. Vul uw naam en e-mailadres in en klik op "Meld u nu aan".

U ontvangt van ons een e-mail met een link die u stap-voor-stap door het aanmeldproces zal leiden. Als de aanmelding is afgerond kunt u direct starten